Voorbereiding bezoek 2018

23 januari 2018

Na diverse malen een bezoek te hebben gebracht aan Amerika willen we nu rond Denver eea verkennen.

We hebben de afgelopen jaren de Westkust, Noodwesten, Zuidkust, Canyon land , Florida gezien. In 2016 zijn we via Phoenix het Zuid Westen omhoog gegaan om diverse parken weer terug te zien en ook doorsteken naar Yellowstone. Ook Death Valley, Las Vegas en dan richting naar Santa Barbara ( om vriendin dochter te bezoeken) en ook San Diego maakte deel uit van de trip.

In 2017 zijn we in New Orléans geweest om dochter daar te bezoeken en vandaar oversteek gemaakt naar Oostkust om Charleston, Savanna, Sint Augustine en Cape Canaveral bij Orlando te bezoeken.

Om deze reis goed voor te bereiden zullen we weer veel reisverhalen lezen om een mooie route en bezienswaardigheden te achterhalen om zo de duur en datum vast te leggen voor reserveringen Hotels Vliegtickets en Autohuur.

Via momondo in december tickets geboekt en in januari de auto bij Autoeurope en de hotels bij Beste Western. Gelukkig leverde de ESTA aanvraag ook geen probleem op en zijn we gereed om op 9 juli van af Schiphol te vertrekken.