Dag 17 Lower Downtown Denver

26 juli 2018 - Denver, Colorado, Verenigde Staten

We hebben afgesproken, om gezien het vakantiegevoel te houden, eerst tot 14.00 uur bij de pool door te brengen en daarna Denver LoDo (Lower Downtown Denver) te bezoeken.
Lower downtown Denver, heeft een aantal gezellige straten waar de meeste gebouwen niet zijn veranderd sinds de cowboys ze vroeger bezochten. Larimer Square is het centrum van dit gebied, en daarom willen we hier vanmiddag onze tijd doorbrengen.
We parkeren de auto vlak bij Larimer Square op een openbare parking en lopen 16e street door, het mooiste gedeelte met vele bars en restaurants. . Bij Rock Botton Brewery drinken we een biertje en nemen een voorgerecht om zo naar de mensen te kijken. Het is druk op straat en dat heeft te maken met de baseballwedstrijd in het Coors Field stadium waar om 18.40 uur de wedstrijd tussen Astros (Houston) en Rockies (Denver) MLB competitie begint. https://www.mlb.com/rockies/ballpark
Hier lopen alle supporters door elkaar, politie nergens te zien, geen afzettingen, niets niets niets. Hoe anders dan in Nederland!
Omdat we tot 19.00 uur mogen parkeren zijn we even Sushi wezen eten in Soko Suchi&Sake bar, maar dat was een tegenvaller.

Terug naar de auto om nog ½ uurtje af te leggen naar hotel. Gelukkig erg rustig op de weg en bij hotel maken we gebruik van de consumptiebonnen die we gekregen hebben. Het is druk en alle kamers zijn bezet, we lopen naar de kamer en relaxen nog wat. Morgen weer downtown en de trolly tour.

1. Gerard van Eck:
    27 juli 2018
    Bij jullie is het nu nog 26 juli maar bij ons al de 27e Dus Mia van harte proficiat en nog vele jaren.
  2. Bert en Mathilde.:
    27 juli 2018
    Mia, van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Nog een fijne dag gewenst en mooie dagen in Amerika.
  3. Tonnie en Anne-Marie:
    27 juli 2018
    Mia, hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag. Nog even lekker genieten van jullie mooie reis door Amerika.
  4. Ontslagwekofood:
    14 oktober 2018