Dag 1 Op weg naar Denver

10 juli 2018 - Colorado Springs, Colorado, Verenigde Staten

Dag 1 maandag 9 juli
We vertrekken pas, vertraging door extra security check vliegtuig!!, om 10.50 uur uit Amsterdam met een volle Delta KL 6051 met 290 passagiers richting Detroit waar we met uitstekende facilitaire voorzieningen ( eten drinken was weer top) toch nog om 13.09 uur aankomen en na lange onderbreking van douane en opnieuw inchecken net op tijd om bij de gate voor het boarden nog iets te eten en drinken om 15.58 uur overstappen om met KLM met vlucht KL 5220 naar Denver te vliegen. Naar een reis over diverse staten met perfect uitzicht komen we met mooi warm weer landen we om 17.03 daar. Na het ophalen van de koffers lopen we naar de shuttle bussen om naar de rentalcars te gaan. Aangekomen bij Alamo krijgen we te horen dat onze gegevens bekend zijn en of we 5 min willen wachten. Hoezoo dan vragen wij, er komt een upgrade aan met volledige navigatie. Ok we wachten wel. Komt daar een Nissan Pathfinder V6 3.5 liter met 280 pk aanzetten en met full options.
Na alles ingeladen te hebben rijden we de 80 ml naar het hotel in Colorado Springs, het Best Western Pike Peak inn.
We krijgen ook hier weer een upgrade gezien we diamond member zijn en een mooie koffie beker. Snel naar Walmart voor drinken en fruit en gaan rond 21.00 uur snel iets eten bij de outback staekhouse en dan naar bed. 24 uur reizen erop zitten.

1. Hans:
    10 juli 2018
    2x upgrade dat is ff boffen. Als je straks Grankrijk vs België kunt kijken is het helemaal top.
  2. Bert en Mathilde.:
    10 juli 2018
    Hoi travellers. Komen zojuist thuis van de verjaardag van Nord en nu jullie reisverslag gelezen. Nu uitrusten van de reis. Trouwens een prima auto om verder te reizen. Gaat vast wel lukken. Veel plezier verder. Groetjes van ons.